Activitats Estiu

Possibles Activitats que podràs realitzar per mantenir-te durant les vacances

 

– PLATJA:

Paddleboarding, més fàcil que el surf. Ens ajudarà a mantenir un bon to muscular a l’extremitat inferior, amb la pala un bon to muscular superior i gràcies a l’equilibri que haurem de mantenir amb la taula, un bon treball Abdominal. Una altra opció serien Rutes amb kayak de mar obtenint semblants beneficis.


Running, tant per passeig com per l’arena incrementant el metabolisme i la capacitat Aeròbica. També podrem aconseguir un bon to muscular tant de cames com de glutis, així com un bon treball del nostre core (estabilitzadors del tronc com abdominals i lumbars)


Circuit Workout Lliure, si has vingut a les nostres AADD (Activitats Dirigides) com Circuit Training, GAC i Tonificació, escull els exercicis que més t’agradin i t’ajudaran a millorar el teu to muscular.


– MUNTANYA:

Trekking i Senderisme, tant per recorreguts i rutes marcades com per lliure, ens aportaran un increment de la nostra capacitat Aeròbica, i depenent de la ruta (amb desnivells) aconseguirem un treball de Força, i per tant, un bon to muscular a totes les extremitats inferiors del nostre (quàdriceps, femoral, gluti, bessons) com un bon treball del nostre core.


BTT (Bici Tot Terreny), ens aportarà un increment del nostre metabolisme i de la capacitat Aeròbica, igualment que amb el Trekking i senderisme, si les rutes són amb desnivells, també podrem mantenir un bon to muscular de les extremitats inferiors així com del nostre core.


Esports d’Aventura i Risc, amb un component emocional molt gran( per la tensió que es genera), l’escalada i els circuits Multiaventura ens ajudaran a mantenir un bon to muscular general.


– CIUTAT:

Running i si és possible millor per parcs naturals o espais específics, per mantenir una bona capacitat Aeròbica com un bon to muscular a les extremitats inferiors i core.


Circuit Workout Urbà, aprofitant instal•lacions de parcs o específics urbans, preparant-te una rutina on puguis entrenar tot el teu cos aprofitant aquestes instal•lacions urbanes. Si coneixes els nostres Circuits, GAC i Tonificacions, sabràs orientar-te amb els exercicis i adaptar-los per entrenar tan cardiovascular com tonificació i força.


Gimnàs, si tens la sort que l’hotel o lloc de residència durant les teves vacances disposa de gimnàs. No dubtis en demanar-nos consell amb la teva rutina.